سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استخر بادی دخترانه کودک میکی موس

استخر بادی دخترانه کودک میکی موس بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان است که با داشتن بدنه ای به رنگ صورتی توانسته توجه آن ها را جلب کند و جزو پر فروش ترین محصولات باشد. استخر بادی همواره در محیط های مختلف استفاده می شود که شامل فضای بسته به عنوان استخر توپ و فضای باز به عنوان استخر های تفریحی می شود. از این رو می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از این محصول منحصر به فرد دست پیدا کرد. استخر بادی را می توان با دیواره حلقه ای مورد خریداری قرار داد که دیواره ای محکم و استوار می باشد که مقاومت زیاد در برابر عوامل مختلف را دارد و می تواند در برابر فشار و ضربه سازگاری داشته باشد و دوام و طول عمر خود را حفظ کند. طراحی های بی نظیر و فانتزی بر روی دیواره های محصول سبب جذب مخاطب می شود به طوری که در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد و دچار رنگ پریدگی نخواهد شد و در نتیجه می تواند بدون تغییر حالت در طول عمر بالا در اختیار افراد باشد و توجه آن ها را به خود جلب کند. این محصول به روش آسان راه اندازی می شود. برای راه اندازی آن تنها نیاز به پمپ باد است تا به دریچه موجود در بدنه محصول متصل شود و بتوان تولید باد را آغاز نمود. با این وجود در کم ترین زمان و به راحتی باد داخل استخر بادی تامین خواهد شد و مشکلی برای راه اندازی آن وجود نخواهد داشت.برای خرید این محصول از نمایندگی اینتکس ایران به لینک زیر مراجعه فرمائید.

 

استخر بادی دخترانه کودک میکی موس


استخر بادی کودک اینتکس مدل هندوانه

استخر بادی کودک اینتکس مدل هندوانه از بدنه ای با دیواره حلقه ای تشکیل شده است که مدل هندوانه را به خود گرفته است. استخر بادی کودک در مدل های مختلف طراحی و تولید می شود که به نوبه خود بتوانند رضایت را برای استفاده کنندگان مهیا سازند. در واقع رنگبندی و طراحی دیواره ها به این صورت است که می توان آن را مشابه با هندوانه در نظر داشت و از آن استفاده کرد. داشتن این استخر بادی برای کودکان جذاب به حساب می آید. چرا که بدنه از رنگبندی تیره و جذاب تشکیل شده است که با پر شدن آب در داخل آن زیبایی دو چندان می شود. بدنه برای استفاده در منزل نیز کاربرد دارد. اما در داخل منزل تنها می توان از توپ های رنگی برای پر کردن استخر بادی استفاده کرد. کف محصول ساختار حباب شکل دارد که نرم و منحصر به فرد است.در نتیجه می توان به راحتی از داشتن آن استفاده کرد. کودکان می توانند در صورت استفاده طولانی مدت از استخر بادی دچار خستگی نشوند و مشکلی آن ها را تهدید نکند. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. علاقه مندان به انواع آبتنی و تفریحات آبی می توانند استخر بادی کودک مدل هندوانه را با خود در مسافرت و گردش به همراه داشته باشند تا فرزندان بتوانند از وجود موقعیت استاندارد و ایمن برای آب بازی لذت ببرند.برای خرید این محصول از فروشگاه اینتکس ایران به لینک زیر مراجعه فرمائید.

 

استخر بادی کودک اینتکس مدل هندوانه


تشک بادی دونفره اینتکس با رویه مخمل

تشک بادی دونفره اینتکس با رویه مخمل از سری تشک های بادی اصل و اورجینال می باشد که به طوری ساخته شده است که می توان در مدت زمان طولانی از آن بهره مند شد. چرا که بدنه در نهایت کیفیت است که آن را مدیون استفاده از مواد اولیه با کیفیت خواهیم بود. ساختار تشک بادی به گونه ای خاص می باشد. بدنه از جنس پی وی سی است اما در بخش های مختلف دارای انواع گوناگون می باشد. رویه محصول از نوع پی وی سی مخمل می باشد که لطافت و نرمی خاصی را ایجاد می کند. همچنین دارای سازگاری زیاد با بدن های حساس می باشد و کودکان نیز قادر به قرار گیری بر روی آن هستند. بخش کناره محصول از جنس پی وی سی طرح چرم بوده است که زیبایی خاصی را به ظاهر تشک بادی بخشیده است.این بخش از محصول در کناره رویه مخمل آن ساختمان تشک بادی را جذاب کرده است که در زمان خرید بیش تر به آن توجه می شود. بخش کف محصول به دلیل قرار گیری در فضا های مختلف از جمله فضای بیرون از خانه دارای جنس پی وی سی دو لایه می باشد که ضخامت زیادی ایجاد کرده است. در نتیجه سازگار خواهد بود و برای هر نوع استفاده آماده می باشد. این بخش غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت و آب خواهد بود.برای خرید این محصول از فروشگاه اینتکس ایران به لینک زیر مراجعه فرمائید.

 

تشک بادی دونفره اینتکس با رویه مخمل


تشک بادی دو نفره اصل با بالش بادی

تشک بادی دو نفره اصل با بالش بادی از سری محصولات با کیفیت و اصل است که بهترین اوقات را برای افراد رقم می زند و دارای کاربرد های زیاد می باشد. این محصول به همراه دو بالش بادی و یک پمپ باد به فروش می رسد تا استفاده کردن از آن آسان باشد و در نتیجه بتوان با خیالی آسوده در مکان های مختلف نسبت به بهره برداری از آن اقدام کرد. این تشک بادی ظرفیت دو نفره دارد و می تواند با ایجاد سازگاری زیاد برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شده باشد تا در نهایت بتوان از وجود آن بهره مند شد و ساعات خوشی را رقم زد. کسانی که به مسافرت می روند نیز نیاز به سطحی طبی و راحتی جهت استراحت دارند و به همین منظور به تهیه لوازم مورد نیاز می پردازند اما با خرید تشک بادی مد نظر دیگر نیازی به تهیه لوازم راحتی اضافه نمی باشد و می توان با خرید آن بهترین اوقات را کسب کرد.با در نظر گرفتن خصوصیات منحصر به فردی که شامل این محصول شده است کسانی که در کمپینگ و کوهنوردی نیز فعالیت دارند می توانند این تشک بادی را تهیه کرده و در مکان های مختلف حتی در داخل چادر مسافرتی نیز مورد بهره برداری قرار دهند. بالش بادی که به همراه محصول وجود دارد از کیفیتی مشابه با کیفیت بدنه برخوردار می باشد تا بتوان ساعات خوشی را رقم زد و موقعیت دلخواه برای علاقه مندان ایجاد کرد. بدنه دو نفره است و توان مقاومت در برابر وزن دو فرد را دارد. همچنین رویه آن نیز سازگاری لازم را دارد و می تواند با داشتن ضخامت زیاد برای بهره مندی طولانی مدت افراد مورد استفاده قرار گیرد. با این وجود است که بهترین گزینه در دسته بندی محصولات طبی بوده است.برای خرید این محصول از فروشگاه اینتکس ایران به لینک زیر مراجعه فرمائید.

 

تشک بادی دو نفره اصل با بالش بادی 


تشک بادی یک نفره الیاف دار

تشک بادی یک نفره الیاف دار با رنگ کرم محصولی با ظرفیت بالا است که برای یک فرد ساخته شده است. اما توان بدنه نسبت به فشار وارد بر آن به گونه ای می باشد که افراد سنگین وزن نیز قادر به بهره برداری از آن خواهند بود. محصول اصل و اورجینال است و در بین محصولات برند اینتکس موجود می باشد. این تشک بادی به دلیل داشتن رنگ کرم دارای جذابیت بوده است و می توان از داشتن آن لذت برد. علاقه مندان می توانند نسبت به خرید تشک بادی کرم رنگ اینتکس اقدام کنند و با توجه به سلیقه خود خرید آن را انجام دهند. این محصول کاربردی دارای رویه ضد حساسیت می باشد که در نتیجه می توان بر روی آن ساعات زیادی را اقامت داشت. همچنین افرادی که از پوست حساس برخوردار می باشند مانند کودکان قادر به استفاده از محصول خواهند بود. محصول دارای قابلیت نصب آسان است و این کار در مدت زمان کم صورت می گیرد.برای خرید این محصول از فروشگاه اینتکس ایران به لینک زیر مراجعه فرمائید.